Sense categoria

By 6 de maig de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 06.05.2010

“Setmana Solidària” de GAEM al Parc Científic Barcelona

El Parc Científic Barcelona s'adherit a la campanya de sensibilització "Setmana Solidària Universitària per a la recerca de l'Esclerosi Múltiple" impulsada per la Fundación GAEM. A les recepcions dels edificis Clúster, Modular i Torres R+D+I s'han instal·lat estands amb tríptics informatius sobre les activitats de la Fundació i aquesta malaltia –segona causa d'invalidesa entre els adults joves després dels accidents de tràfic–, a més d'una urna en la qual es poden dipositar els donatius voluntaris. També es podrà col·laborar adquirint les samarretes de la setmana solidària amb el lema "You never walk alone. La recaptació per donatius i venda de samarretes es destinarà íntegrament als dos projectes de recerca de teràpia cel·lular en els quals col·labora Fundación Gaem: Tolervit i el Projecte Celltrims.

Fundació GAEM, Grup d’Afectats per l’Esclerosi Múltiple –ubicada al Parc Científic Barcelona– ha organizat la campanya de sensibilització “Setmana Solidària Universitària per a la recerca de l’Esclerosi Múltiple” amb l’objectiu de donar a conèixer entre la comunitat universitària aquesta malaltia. A la campanya, que va començar el març i finaltiza aquest mes, participen la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona. Aquesta iniciativa compta també amb el suport del Parc Científic Barcelona, de l’Hospital Germans Trias i Pujol, la Fundació Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol, Obra Social La Caixa i la Generalitat de Catalunya.

La campanya inclou xerrades de caràcter divulgatiu impartides per metges especialitzats del servei de Neuroimmunologia de l’ Hospital Universitari Germans Trias i Pujol que explicaran l’esclerosi múltiple, els tractaments actuals i les noves línies d’investigació: la teràpia cel·lular. Amés, en els campus, facultats i escoles de cada universitat, s’instal·laran uns estands amb informació sobre aquesta malaltia. Així mateix, entre d’altres nombroses activitats, la Fundació GAEM organitzarà el proper mes d’octubre la II edició d’Esclerock, un concert de rock benèfic per l’esclerosi múltiple que pretén divulgar el coneixement sobre la malaltia i recollir fons per a la investigació. La I Edició de Esclerock es va celebrar amb gran èxit en l’any 2008 .