La Societat de Biofísica d’Espanya premia a dos científics de l’IRB Barcelona

By 7 de maig de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 07.05.2010

La Societat de Biofísica d’Espanya premia a dos científics de l’IRB Barcelona

Els dos premis anuals de la Societat de Biofísica d'Espanya destinats a reconèixer la labor en biofísica de científics que desenvolupen la seva activitat al país han recaigut en investigadors de l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona). Modesto Orozco, catedràtic de Bioquímica de la UB i expert mundialment reconegut en el modelatge de sistemes biològics per computació, ha estat guardonat amb el setè Premi Bruker-SBE, premi compartit amb José Luis Rodríguez Arrondo, de la Universitat del País Basc. Per la seva banda, Pau Bernadó, investigador Ramón i Cajal a l'IRB Barcelona i biofísic expert en la interpretació de dades estructurals combinant tècniques clàssiques com la RMN i SAXS amb mètodes computacionals, ha rebut el recentment instaurat Premi SBE per a Joves Investigadors en Biofísica. Ambos científics recolliran els guardons durant el congrés Hispà-Lusità organitzat per la SBE, que se celebrarà a Saragossa el proper juliol.