Sense categoria

El primer gran estudi sobre la realitat de la nanotecnologia a Catalunya es posa en marxa

By 11 de maig de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 11.05.2010

L'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) –ubicat al Parc Científic Barcelona–, la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat de Girona (UdG) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) treballen conjuntament des de fa uns mesos en un estudi pioner sobre les capacitats de desenvolupament i innovació de les nanobiotecnologies en el mercat tecnològic català. Els seus impulsors són els professors Josep Samitier, director associat de l'IBEC, Jaume Valls i Esteve Juanola, tots ells vinculats a diverses organitzacions del sistema català d'R+D+I.

Per a més informació