L’FBG inicia la tercera edició de Dinamització de la Innovació a l’Empresa

By 6 maig 2010novembre 16th, 2020No Comments
 06.05.2010

L’FBG inicia la tercera edició de Dinamització de la Innovació a l’Empresa

La Fundació Bosch i Gimpera –ubicada en el Parc Científic Barcelona– juntament amb la Cambra de Comerç i amb la col·laboració de Feina UB, inicien la tercera edició del Programa de Dinamització de la Innovació a l'Empresa. L'objectiu del programa és formar professionals en gestió de la Innovació que potenciïn la millora de la competitivitat de les empreses i el seu creixement a través de la innovació. Aquest programa, dirigit a recent titulats, diplomats o enginyers de la UB i alumnes UB de darrer curs, proporciona un avantatge competitiu a nivell professional dins l'àrea de gestió de la innovació a l'empresa, una visió estratègica de la creació de valor a través de la innovació i eines per gestionar projectes i processos d'innovació dins l'empresa. Els assistents tindran la oportunitat de du a terme pràctiques remunerades de 6 mesos, essent la seva missió dinamitzar el procés d'innovació de l'empresa on treballin. Aquest any el 83% dels alumnes que varen realitzar el programa estan treballant per impulsar i dinamitzar la innovació en l'empresa.