A la trobada, Samuel Sánchez hi va donar la xerrada 'L’evolució dels Nanorobots' (Foto: IBEC).
 26.10.2015

L’investigador de l’IBEC Samuel Sànchez, a la cimera ‘Innovators Under 35 Europe’

Samuel Sánchez, investigador principal de l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) al Parc Científic de Barcelona, va ser un dels experts convidats a participar a la cimera dels guanyadors europeus del MIT Technology Review's Innovators Under 35 Europe (Premis Innovadors Menors de 35 anys de la revista MIT Technology), que es va dur a terme la setmana passada a Brussel·les. La recerca de Samuel Sánchez és pionera en l’àmbit dels micro i nano motors, màquines tan petites com els bacteris, que poden dirigir-se a cèl·lules específiques del cos per aplicacions tals com l’administració localitzada de fàrmacs.

L’objetiu d’aquesta cimera és crear una comunitat forta d’aquests innovadors que anualment són reconeguts per la prestigiosa publicació del MIT per a compartir els seus coneixements i experiència en camps que van des de la nanotecnologia a l’energia per al software o el transport.

A més de les presentacions impartides per els guanyadors seleccionats, l’agenda incloïa a parlamentaris europeus i patrocinadors i representants de la MIT Technology Review, la revista del Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Els ‘Innovators Under 35 Awards’ és una iniciativa d’aquesta publicació amb la què vol distinguir, des de fa una dècada, els joves que són capaços de materialitzar idees originals, innovadores i fascinants que revolucionin el món empresarial i de les tecnologies en un futur proper.

Innovators Under 35 Spain 2014 [+]