L'IBEC i l'ICMS promouran la col·laboració mútua en les àrees de recerca i educació científica (Foto: IBEC).
 27.01.2020

L’IBEC signa un acord amb l’ICMS de l’Eindhoven University of Technology

L’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), amb seu al Parc Científic de Barcelona, i l’Institut de Sistemes Moleculars Complexos (ICMS) de la Universitat de Tecnologia d’Eindhoven (TU/e) han signat avui el primer acord per fomentar la seva col·laboració. Aquesta aliança institucional permetrà compartir recursos, coneixements i proporcionar programes de mobilitat.

L’IBEC i l’Institut de Sistemes Moleculars Complexos (ICMS) de la Universitat de Tecnologia d’Eindhoven (TU/e), han signat avui un acord per promoure la investigació i la cooperació acadèmica entre ambdós centres; alinear els objectius de la recerca compartint coneixement i infraestructures, i oferir la possibilitat de realitzar estances basades en la col·laboració científica. A més, aquesta aliança permetrà sol·licitar propostes conjuntes de projectes internacionals i oferir programes conjunts de màster, doctorat i postdoctorat.

Ambdòs centres de recerca comparteixen similituds com la seva multidisciplinarietat, les seves missions actives per connectar-se amb la indústria i els metges, i una forta investigació en nanomedicina, biologia química, tecnologia en xips, medicina regenerativa i enginyeria de teixits.

La col·laboració es va iniciar el 2018 quan ICMS i IBEC van plantar la primera llavor d’aquesta prometedora aliança celebrant el primer simposi conjunt a Eindhoven, i l’any passat van celebrar el segon simposi a Barcelona. També dos líders del grup, Vito Conte i Lorenzo Albertazzi, tenen ja doble afiliació l’ICMS – IBEC.

► Més informació: web de l’IBEC [+]