“la Caixa” importa talent a l’IRB Barcelona per potenciar la recerca biomèdica

By 12 de juliol de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 12.07.2010

“la Caixa” importa talent a l’IRB Barcelona per potenciar la recerca biomèdica

L'Obra Social "la Caixa" va lliurar dimarts al CaixaForum Madrid les 41 beques corresponents a la segona promoció del seu programa internacional de doctorands en Biomedicina, dirigit a incorporar joves talents de tot el món a quatre dels centres de recerca biomèdica de referència a Espanya, entre els que es troba l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), juntament amb el Centre de Regulació Genòmica, el Centre Nacional de Investigacions Oncològiques i el Centre Nacional de Biotecnologia. L'acte va estat presidit per la ministra de Ciència i Innovació, Cristina Garmendia; el director general de "la Caixa", Juan Maria Nin, i el director general de la Fundació "la Caixa", Jaime Lanaspa. Joan Guinovart (IRB Barcelona) va acompanyar als estudiants durant el lliurament.