Lliurament del Premi Nacional de Genètica 2010 a Montserrat Aguadé de l’IRBio

By 9 de juliol de 2010No Comments
 09.07.2010

Lliurament del Premi Nacional de Genètica 2010 a Montserrat Aguadé de l’IRBio

El Ministre d'Educació, Ángel Gabilondo, va presidir l'acte de lliurament de la segona edició dels Premis Nacionals de Genètica, que enguany han distingit Montserrat Aguadé, catedràtica del Departament de Genètica i membre de l'Institut de Biodiversitat de la UB (IRBio), amb seu al Parc Científic Barcelona. Els premis van ser lliurats el 8 de juliol durant el V Congrés de Millora de Genètica de Plantes, a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Agrònoms de Madrid. Els guardons, atorgats per la Fundació Pryconsa i la Societat Espanyola de Genètica, són un reconeixement a la contribució dels experts en recerca genètica en àrees d'interès social. Montserrat Aguadé dirigeix a la UB el Grup de Recerca de Genètica Molecular Evolutiva, un equip científic que desplega línies d'investigació sobre la genòmica de poblacions i l'adaptació molecular en Drosophilai Arabidopsis; la detecció de la selecció natural en Drosophila, i l'estudi del polimorfisme per inversions i l'evolució cromosòmica en Drosophila.