Estudiants del Campus Científics d’Estiu visiten el Parc Científic Barcelona

By 19 de juliol de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 19.07.2010

Estudiants del Campus Científics d’Estiu visiten el Parc Científic Barcelona

Un grup d'estudiants que participen aquests dies en els Campus Científics d'Estiu que acull la Universitat de Barcelona (UB), juntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha visitat el Parc Científic Barcelona (PCB) per tal de conèixer més de prop el projecte. La seva estada al PCB –que forma part del Barcelona Knowledge Campus – s'inclou dins d'un ampli programa que compren activitats de recerca i d'oci científic i cultural.

En aquesta iniciativa, que organitzen la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Ministeri d’Educació, participen un total de 300 estudiants de tot l’Estat, i el seu objectiu és promoure les vocacions científiques dels joves mitjançant un seguit d’activitats que ells mateixos han de dur a terme al llarg de quinze dies, en diferents centres i sobre diferents temes.

Els estudiants, que han estat seleccionats pels seus mèrits acadèmics per participar en el Campus, treballaran en diferents projectes científic i tecnològics, i presentaran posteriorment els resultats que obtinguin. El proper 28 de juliol visitarà el PCB un altre grup, que s’incorpora aquesta segona quinzena.