Sense categoria

By 18 de maig de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 18.05.2011

Nature destaca un projecte de la Universitat de Barcelona amb Arts Santa Mònica

La revista Nature ha dedicat un article al projecte expositiu «Pensar Art – Actuar Ciència (Think Art – Act Science)», desenvolupat pel centre Arts Santa Mònica conjuntament amb Josep Perelló, professor associat del Departament de Física Fonamental de la Universitat de Barcelona i assessor de l'Àrea de Ciència del centre. Aquest projecte es va dur a terme en el marc d'un conveni signat el 2009 per Arts Santa Mònica i la UB, que va ser gestionat a través de la Fundació Bosch i Gimpera, amb seu al Parc Científic Barcelona.

L’objectiu d’aquest acord és ampliar la visió ciutadana de la cultura en clau multidisciplinar i contemporània, obrint els espais dels laboratoris de recerca a tot tipus de creativitat artística que busqui nous continguts i temàtiques, eines de creació o llenguatges vinculats al món de la ciència.

En aquest projecte –on es destaca la col·aboració entre l’Art i la Ciència, i com convergeixen els treballs entre un científic i un artista– es troba, doncs, un exemple de transferència de coneixement, d’apropament entre universitat i societat.

Per a més informació