Marta Príncep s’incorpora a la Fundación GAEM per liderar l’acceleradora de projectes en esclerosi múltiple

By 23 d'octubre de 2014novembre 16th, 2020No Comments
Marta Princep.
 23.10.2014

La Fundació Gaem, amb seu al Parc Científic de Barcelona, ha incorporat Marta Príncep com a responsable de l'Acceleradora de projectes per al tractament de l'Esclerosi Múltiple, que té com a objectius identificar projectes universitaris com possibilitats d'èxit, millorar-los amb l'ajuda de mentors i del comitè científic de la pròpia fundació i buscar finançament per al seu desenvolupament i aplicació a la indústria. Princep, actualment directora del Departament Tecnològic de Bellavista Legal –gabinet de serveis integrals per a empreses i organitzacions tecnològiques– compaginarà aquesta responsabilitat amb les seves funcions a la Fundació GAEM.

Marta Príncep és doctora en Biologia per la Universitat de Barcelona i AMP per ESADE Executive i la Wharton School of Pennsylvania. La seva trajectòria professional està estretament lligada a una dilatada experiència en el Lideratge de joint ventures internacionals i en gestió tecnològica i d’R+D+i, amb posicions en ADVentura Capital & Mentors, com a VP d’operacions, en Biocat, com a directora d’Innovació i membre de la Junta Directiva, i en el Grup Ferrer Internacional, on va exercir funcions de responsable del departament de Farmacologia en Sistema Nerviós.

La Fundació Gaem, Grup d’Afectats d’Esclerosi Múltiple, és una organització independent sense ànim de lucre que té com a missió impulsar treballs de recerca biomèdica amb l’esperança de trobar solucions terapèutiques per a la curació de l’esclerosi múltiple. Es va constituir el 2007, a partir de l’Associació GAEM creada el 2003, i està presidida per Vicens Oliver, afectat per la malaltia des de l’any 1993. L’entitat es finança a través de la presentació de projectes a convocatòries públiques i privades, entitats col·laboradores i patrocinadores i donacions particulars, amb el compromís de donar suport als afectats i els seus familiars, així com el de divulgar el coneixement de la malaltia i sensibilitzar la societat en general.