L’FBG organitza la jornada “Projectes d’R+D col·laboratius en el sector bio-farma”

By 1 de juny de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 01.06.2011

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) –amb seu al Parc Científic Barcelona (PCB)– organitza el proper 8 de juny, a l'Auditori Antoni Caparrós del PCB, la jornada "Projectes d'R+D col·laboratius en el sector bio-farma", a través de la qual es vol facilitar la col·laboració en R+D de les empreses del sector Biotec i Farmacèutic consolidades, empreses ubicades a la Bioincubadora PCB-Santander, els grups de recerca de la Universitat de Barcelona (UB) i de la Xarxa de Referència en Biotecnologia.

Aquesta edició comptarà d’unes ponències a través de les quals es donaran a conèixer totes les eines que existents per al finançament de projectes col·laboratius. A continuació es duran a terme una sèrie de taules temàtiques a través de les quals es vol oferir un espai adient de networking per poder identificar futurs projectes d’R+D col·laboratius.

Els investigadors o empreses que tinguin un projecte d’R+D col·laboratiu definit o semi-definit tindran la oportunitat de rebre assessorament, per part dels experts de diverses administracions públiques, sobre les eines de finançament més adequades.

L’FBG és la institució del grup UB que s’encarrega de transferir el coneixement, la tecnologia i la innovació de la Universitat de Barcelona a la societat. L’FBG posa a l’abast de les empreses el know how d’investigadors i grups de recerca de la UB.

L’Àrea de Recerca per Contracte de l’FBG és el punt de trobada per excel·lència entre l’oferta tecnològica de la universitat i el món empresarial. Aquesta àrea analitza diferents necessitats científicotecnològiques detectades en el sector productiu i proposa solucions tècniques mitjançant serveis o projectes de cooperació entre empresa i investigadors o grups de recerca de la UB.

L’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG assessora a les empreses ubicades a la Bioincubadora per al desenvolupament, el finançament i el creixement en la seva etapa inicial. Aquesta àrea forma part de la Xarxa de Trampolins Tecnològics d’ACC1Ó.