La Fundació Bosch i Gimpera-UB organitza la jornada de formació CREA! EMPRESA

By 28 de febrer de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 28.02.2008

La Fundació Bosch i Gimpera-UB organitza la jornada de formació CREA! EMPRESA

Un grup d'investigadors emprenedors que han creat noves empreses al PCB participarà el proper dimecres 5 de març a la jornada CREA! EMPRESA, que organitza la Fundació Bosch i Gimpera (FBiG) i té com a objectiu formar grups de recerca, investigadors, professors, estudiants de postgrau i estudiants dels darrers cursos en la creació d'empreses. La trobada, d'inscripció gratuïta, tindrà lloc de 12h a 15h a l'Espacio Movistar (Campus de la Diagonal, c/Pascual i Vila s/n).

La Jornada, que inaugurarà el vicerector d’Innovació i Programes Internacionals de Recerca de la UB Josep Samitier, s’obrirà amb una taula rodona sota el títol “D’investigador@ a emprenedor@”, en què participaran socis fundadors d’empreses instal·lades al PCB i ja consolidades, com és el cas de , i d’altres de més recent creació, com les spin-offs , i , que formen part de la nova Bioincubadora PCB-Santander.

En l’encontre participaran també diferents experts en emprenedoria i organització d’empreses de la Universitat de Barcelona, així com la Directora de l’Àrea Centre d’Empreses de la FBiG Maribel Berges. La Jornada finalitzarà amb un dinar networking per tal que els assistents puguin conversar amb els ponents.