La Fundació Bosch i Gimpera organitza la 4a edició de la jornada Transfereix!

By 11 de febrer de 2014novembre 16th, 2020No Comments
 11.02.2014

La Fundació Bosch i Gimpera organitza la 4a edició de la jornada Transfereix!

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) – amb seu al Parc Científic de Barcelona (PCB)- organitza la quarta edició de la jornada Transfereix!, a través de la qual es vol donar a conèixer a investigadors, grups de recerca i professors com protegir els resultats de la seva recerca, què fer per a transferir-los al mercat i quin suport ofereix l'FBG en la seva protecció, valorització i comercialització. L'acte tindrà lloc el proper 12 de març, a l'auditori Antoni Caparrós del PCB.

A la trobada, investigadors de la Universitat de Barcelona (UB) que ja han transferit la seva tecnologia (o estan en procés de fer-ho) compartiran les seves experiències amb altres investigadors que tinguin invencions susceptibles de ser protegits per la normativa de propietat industrial i motivar-los per fer que les seves tecnologies també arribin al mercat.

En aquesta edició les persones convidades són: Malcolm Bain, soci id law Partners/BGMA; Amàlia Lafuente, catedràtica de Farmacologia, i secretària del Departament d’Anatomia Patològica, Farmacologia i Microbiologia de la Facultat Medicina de la UB; Xavier Barril, professor de recerca ICREA i co-fundador de Minoryx Therapeutics; Pablo Engel, cap de la Unitat d’Inmunologia de la Facultat de Medicina de la UB; i Pascual Segura, director del Centre de Patents de la UB.

Per a més informació [+]