Sense categoria

La Food and Drug Administration dels Estats Units reconeix la qualitat dels Serveis Cientificotècnics de la UB

By 24 de febrer de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 24.02.2010

La Food and Drug Administration (FDA) dels Estats Units ha avaluat positivament com a laboratori de contracte per dur a terme les anàlisis de medicaments els , set unitats dels quals tenen els seus laboratoris al Parc Científic Barcelona (PCB). Aquest reconeixement, notificat recentment, s'ha obtingut com a resultat de la inspecció que es va dur a terme als SCT els passats 12 i 13 de novembre de 2009. Les activitats que van ser objecte de la inspecció van ser les anàlisis que s'havien dut a terme a la Ressonància Magnètica Nuclear (RMN) i concretament als laboratoris que aquesta Unitat té a la Facultat de Químiques de la UB i al Parc Científic Barcelona. Una avaluació positiva per part de l'FDA és un requisit imprescindible per a qualsevol laboratori que vulgui assajar productes farmacèutics que s'hagin de comercialitzar als Estats Units, i permet als SCT oferir als seus usuaris un altre element de confiança sobre els elevats estàndards de qualitat de les anàlisis de productes farmacèutics duts a terme.