Foto: Genesis Biomed.
 25.03.2020

Genesis Biomed, membre dels consorcis EIT Food i EIT Digital

Genesis Biomed, consultora de referència en el sector de la biotecnologia ubicada al Parc Científic de Barcelona, s'ha integrat, com a partner, als consorcis europeus EIT Food i EIT Digital, promoguts pel European Institute of Innovation and Technology (EIT) per a impulsar la innovació i la col·laboració entre països. Des de 2018, Genesis Biomed és Associate Partner d'EIT Health Spain – el node espanyol d'EIT Health, el major consorci europeu en l'àmbit de la innovació i l'emprenedoria per a una vida saludable i l'envelliment actiu– que també té la seva seu al PCB.

Genesis Biomed s’ha convertit en partner dels consorcis europeus EIT Food i EIT Digital. Amb aquestes aliances, la consultora pot tenir accés a l’ecosistema d’agents innovadors que formen part d’aquests consorcis, integrats per empreses, centres de recerca i universitats líders.

Genesis i els seus socis poden optar també a obtenir fons públics per desenvolupar projectes tecnològics amb l’objectiu de portar-los al mercat i, d’aquesta manera, contribuir a resoldre necessitats no cobertes en diversos àmbits de la societat.

EIT Food és una comunitat europea d’innovació que té per objectiu transformar el nostre ecosistema alimentari, fent-lo més sostenible, saludable i de confiança a través de solucions tecnològiques. El consorci ha obert l’11 de març la convocatòria per a presentar projectes, que es tancarà el 31 de maig. Genesis Biomed és Network Partner de EIT Food.

EIT Digital, del qual Genesis Biomed és External Partner, integra tota mena d’organitzacions que col·laboren per a desenvolupar i portar al mercat innovacions digitals que promoguin el creixement econòmic i millorin la qualitat de vida dels ciutadans. El consorci ha obert el 5 de març la convocatòria per al llançament de projectes innovadors i el termini de presentació de propostes finalitza el 7 de maig.

Partner d’EIT Health des de 2018

Des de 2018, Genesis Biomed és Associate Partner d’EIT Health Spain, consorci enfocat a promoure solucions innovadors en els àmbits de la salut i l’envelliment. A través d’aquest consorci, Genesis accedeix a finançament i formació per a impulsar projectes d’innovació amb diversos dels seus socis, startups que treballen per a innovar en l’àmbit de la salut.

Genesis Biomed ha desenvolupat o secundat 11 projectes en EIT Health des de la seva incorporació en aquest consorci: Hoop, miniQFacet, 6MWT+, Affine, CKD Sens, Proverum, QuickStitch, Investors Network, Fisplat i ABLE.