Sense categoria

By 1 de desembre de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 01.12.2010

El Parc Científic Barcelona participa en diverses trobades biotech a l’Índia

El proppassat dilluns 29 de novembre, Jesus Purroy, director científic del Parc Científic Barcelona va participar en una trobada de negocis a Kerala (L'Índia), organitzada per NQ Abogados, el primer despatx espanyol d'advocats internacionals implantat legalment en Mumbai (Índia), i que es va instal·lar al Parc Científic Barcelona el passat mes de març. En aquest context, Jesús Purroy va mantenir una sèrie de reunions amb representants de la Kerala State Biotech Commission i d'una vintena més d'institucions –universitats, empreses i instituts– a fi d'establir sinergies i estudiar les oportunitats de col·laboració entre ambdós països.

En el marc de la seva visita a L’Índia, avui 1 de desembre, el director científic del Parc Científic Barcelona ha estat convidat per la Delegació de la Unió Europea a L’Índia per a presentar el Consell Europeu de BioRegions (CEBR) al fórum “Facilitating global outreach of European and Indian Innovation Clusters“, que es duu a terme in Gurgaon (Delhi) en el context de la 13th TCI Annual Global Conference sota el lema “Competitiveness, Innovative Clusters and Prosperity”.

El Parc Científic Barcelona és membre fundador del CEBR creat el 2006, una xarxa que aglutina a l’actualitat a més de 100 professionals de suport a la biotecnologia que recolzen la seva biocomunitat local a través de serveis directes que inclouen xarxa, incubació, col·laboracions i promoció del cluster. Es tracta de la primera xarxa d’aquest àmbit que posa en comú organitzacions d’aquest tipus i membres que desenvolupen i porten a terme noves activitats de suport al sector biotec a Europa.