El Grup UB, present al Saló Alimentaria’06

By 3 de març de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 03.03.2006

El Grup UB, present al Saló Alimentaria’06

Centres d'R+D+I, observatoris, serveis i empreses spin-offs del Grup UB seran presents durant els dies 6-10 de març a la fira internacional mostrant la recerca, la formació, l'oferta tecnològica, els mecanismes de transferència de coneixement i de tecnologia que duen a terme en l'àmbit de l'alimentació. La presència del Grup UB s'inclou en l'espai FITEC, ubicat a l'estand B-209 del Pavelló 1 (Olivaria) de Gran Via M2.

Enguany Alimentaria, en la seva 30è edició, aplega prop de 5.000 entitats, procedents de 70 països en un total de 122.000 m2 al recinte firal de Barcelona. Entre les entitats del Grup UB que hi participen figuren el Parc Científic de Barcelona, el Centre d’Innovació-Fundació Bosch i Gimpera (), els Serveis Cientificotècnics (), l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (), l’Observatori de l’Alimentació, l’Observatori Permanent de Complements de l’Alimentació, l’Observatori de la Dieta Mediterrània i el Centre d’Ensenyament Superior de Nutrició i Dietètica, entre d’altres.

Dins el programa de la fira, els dies 8 i el 9 de març, el Centre d’Innovació juntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, el Centre de Referència en Tecnologia dels Aliments de la Generalitat de Catalunya (CeRTA) i l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (INSA·UB) han organitzat unes conferències i una taula rodona dins l’espai INNOVAL. En concret, el dimecres 8 a les 16h la jornada se centrarà en salut i seguretat alimentària, i el dijous 9, també a les 16 h, es tractarà el tema de la grip aviar i un estudi sobre el vi a l’Antic Egipte.