Roser Artal, nova gerent del Parc Científic de Barcelona

By 7 de març de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 07.03.2006

Roser Artal, nova gerent del Parc Científic de Barcelona

Roser Artal i Rocafort (La Pobla de Segur, 1957) és, des de l'1 de març, la nova gerent del Parc Científic de Barcelona. Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, ha exercit, durant més de vint anys, diferents càrrecs de responsabilitat dins el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, desenvolupant durant el darrer període 2000-2004 la direcció del Programa d'Implantació de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions del Servei Català de la Salut. L'any 2005, Artal va treballar com a directora gerent del centre sanitari USP Institut Universitari Dexeus.

En relació amb els seus càrrecs al Departament de Salut, Roser Artal va participar en consells de govern i altres òrgans directius, entre els quals destaquen: membre del Patronat de la Fundació Hospital General de Manresa (1991-2002), membre del Consell de Govern del Consorci Hospitalari de Vic (1993-2005) i membre del Consell de Govern del Consorci Sanitari de la Selva (1993-2005).