Jornada sobre els nous programes de suport a l’R+D+I en cooperació

By 9 de març de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 09.03.2006

Jornada sobre els nous programes de suport a l’R+D+I en cooperació

El proper dimarts 14 de març l'Auditori Antoni Caparrós del PCB acollirà la jornada , que té com a objectiu exposar els mecanismes que a nivell públic i privat que fomenten la col·laboració entre el món acadèmic i l'empresarial en aquest àmbit.

La jornada, que serà presentada per la directora del Centre d’Innovació M. Carme Verdaguer i el vicerector d’Investigació de la UPC Juan Jesús Pérez, inclourà les intervencions del director general de Política Tecnològica Carlos Alejaldre, que explicarà les mesures d’estímul a l’R+D+I i a la transferència de tecnologia que es contemplen des del Ministerio de Educación y Ciencia (MEC); i del sotsdirector general de la Unitat de Màrqueting de Pimes i Comerços de Banesto Josep Badia, que tractarà el tema dels préstecs unipime per a la realització de projectes amb universitats i centres públics en l’àmbit de l’R+D+I.

El programa de conferències inclourà també la presentació dels ajuts estatals i autonòmics per a la incorporació de personal d’R+D+I a empreses, centres tecnològics i associacions empresarials, que anirà a càrrec del sotsdirector general de Formació i Mobilitat de Personal Investigador (MEC) Israel Marqués i l’assessora del Programa Recerca-Empresa de la Generalitat de Catalunya Cristina Costa. Per desenvolupar aquest tema, es presentaran a més casos pràctics, com per exemple el de l’empresa Era Biotech, ubicada al Parc Científic de Barcelona.

La jornada està organitzada pel Centre d’Innovació (FBG-UB), la Red Española de Fundaciones Universidad-Empres (Redfue) i el Centre de Transferència de Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya, amb el patrocini del MEC i la col·laboració del Departament d’Universitats, Recerca i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya.

Per a més informació i inscripcions, contacteu amb Yvonne Mata (Tel. 93 403 99 00, ymata@fbg.ub.es)