El campus de la Diagonal de la Universitat de Barcelona, candidat a «Campus d’Excel·lència Internacional»

By 1 d'octubre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 01.10.2009

Segons l'Informe de la Comissió Tècnica per a l'elaboració del Pla estratègic de viabilitat i conversió a CEI 2009, el campus de la Diagonal Portal del Coneixement de la UB és un dels 15 candidats a esdevenir campus d'excel·lència internacional del Ministeri d'Educació. La convocatòria es proposa situar les universitats espanyoles entre les millors d'Europa, a més de donar suport a la promoció i la consolidació de les seves fortaleses. La resolució d'adjudicació de la qualificació de CEI tindrà lloc el 30 de novembre. Aquesta candidatura inclou el projecte presentat pel Parc Científic Barcelona.