Melqui Calzado. Foto: CataloniaBIO.
 30.03.2015

CataloniaBio s’instal·la al PCB i nomena Melqui Calzado com a nou secretari general de la patronal

Des d’aquest mes de març, Melqui Calzado és el nou secretari general de CataloniaBio, que actualment engloba més de 60 empreses de l’àmbit de les ciències de la vida ubicades a Catalunya. La patronal també ha estrenat seu al Parc Científic de Barcelona (PCB) amb l’objectiu d’estar en un entorn científic-empresarial d’excel·lència al nostre país.

Calzado treballarà conjuntament amb la junta que presideix Ignasi Biosca, conseller delegat de Reig Jofre, des d’inicis de 2014 i que té com a eixos estratègics per als propers anys potenciar la cooperació empresarial i la internacionalització, captar inversió i finançament, i promoure que el coneixement que generen els centres de recerca i les universitats arribi a les empreses que formen part de l’entitat.

Melqui Calzado fa més de 15 anys que està vinculat a aquest sector, especialment en transferència tecnològica. Els últims cinc anys ha ocupat el càrrec de Business Development Manager a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i, paral·lelament, de Project Manager a la Plataforma Tecnològica Espanyola de Medicaments Innovadors. Acumula experiència en consultoria aAntares Consulting i IMS Health. És llicenciat en Biologia Humana, Master in Health Economics i Master in Pharmaceutical Marketing and Management per la UPF.