Carme Verdaguer (Foto: UB).
 02.10.2017

Carme Verdaguer, nova directora de la Fundació Bosch i Gimpera

Carme Verdaguer, fins ara directora de Projectes Estratègics de la Fundació Bosch i Gimpera (FBG), amb seu al Parc Científic de Barcelona, assumirà a partir del 2 d’octubre la direcció d’aquesta Fundació, en substitució de Jordi Naval.

La Universitat de Barcelona agraeix a Jordi Naval la dedicació que ha tingut al capdavant de l’entitat des del juliol del 2015.

La nova directora de la Fundació tindrà com a objectius principals mantenir els alts estàndards de qualitat en la gestió de la recerca i la transferència que té encarregada l’entitat.

La Universitat de Barcelona agraeix a Carme Verdaguer la seva disposició a encapçalar aquesta Fundació, de la qual ja va ser directora, i que coneix bé perquè hi ha ocupat diversos càrrecs de responsabilitat.

►Enlace a la noticia: Web de la UB [+]