15.02.2019

Visita Institucional a les dues Infraestructuras Científicas y Técnicas Singulares dels CCiTUB

Ahir, dijous 14 de febrer, José Ignacio Doncel Morales, subdirector general de Grans Instal·lacions Científico-Tècniques del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, i Iolanda Font de Rubinat García, subdirectora general de Recerca de la Generalitat, van visitar les dues Infraestructures Científiques i Tècniques Singulars (ICTS) dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiTUUB).

La trobada va comptar amb la presencia de Domènec Espriu, vicerector de Recerca de la Universitat de Barcelona, i José Ramón Seoane, director dels CCiTUB, els quals van explicar l’importància estratègica de disposar de dues ICTS, tant per a la Universitat, com per al futur de la recerca del país.

La visita va començar a les instal·lacions de Ressonància Magnètica Nuclear (RMN) dels CCiTUB al Parc Científic de Barcelona i va continuar a les de Microscòpia Electrònica de Materials, ubicades a l’edifici principal dels centres, al carrer Lluis Solé i Sabarís.

► Més informació: Web dels CCiTUB [+]