Sense categoria

S’obre la 8a convocatòria d’ajuts per al projecte «Recerca a Secundària»

By 12 d'abril de 2012novembre 16th, 2020No Comments
 12.04.2012

S’obre la 8a convocatòria d’ajuts per al projecte «Recerca a Secundària»

El Parc Científic de Barcelona (PCB) ha fet pública la vuitena convocatòria d'ajuts per al projecte «», adreçat a investigadors que vulguin fer de tutors d'estudiants de secundària durant el seu treball de recerca de batxillerat. La iniciativa s'inclou dins del programa «Recerca en Societat» que desenvolupa el PCB, amb la col·laboració de l'Obra Social de CatalunyaCaixa, amb la finalitat de promoure la recerca entre la comunitat educativa i fomentar vocacions científiques entre els joves. La tutoria consisteix en pràctiques de laboratori (4-5 dies) i assessorament bibliogràfic. La data límit de presentació de sol·licituts finalitza el 4 de maig de 2012.

El programa «Recerca a Secundària» ofereix als estudiants de batxillerat la possibilitat de dur a terme la part pràctica del seu treball de recerca als laboratoris del PCB tutelats per un investigador que, a més, els assessorarà en el transcurs de l’elaboració del treball.

En total es convoquen 40 beques de col·laboració per donar suport a 40 treballs de recerca de secundària dels Instituts d’Educació Superior (IES) que participen en aquest programa de tutoria. No obstant, els joves continuaran disposant de la tutela del seu professor, que serà el màxim responsable del projecte. Els investigadors que fan de tutors dels estudiants disposaran, per la seva banda, de l’assessorament d’un investigador universitari i professor de secundària que actua com a coordinador del Programa.