Sense categoria

S’inaugura la 1a edició de “L’Escola del Medicament”

By 7 de setembre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 07.09.2009

S’inaugura la 1a edició de “L’Escola del Medicament”

Avui s'ha inaugurat la 1a edició de la 1st "Summer School on Medicines" (SSM1),que tindrà lloc a l'Institut Français de Barcelona fins el proper divendres 18 de setembre. Aquesta iniciativa preten apropar a estudiants de doctorat, postdoctorals i investigadors, els diferents aspectes del procés que porta d'una idea a un medicament en els sectors farmacèutic i biotecnològic. L'Escola inclou visites a empreses farmacèutiques i Parcs Científics a Barcelona i a Toulouse.

L’ acte d’inauguració ha comptat amb la presència de Jordi Quintana, president del Comitè científic i del Comitè organitzador de la SSM1; el director de l’Institut Français, Pierre Raynaud; el director general del Parc Científic Barcelona, Fernando Abericio; el director del Centre d’Estudis Internacionals de Barcelona, Jordi Vaquer i representants del consulat francès a Barcelona.

La iniciativa compta amb un equip docent de 40 professors i hi participen alumnes de sis països i onze nacionalitats. La segona edició de la SSM tindrà lloc a Toulouse (França).