Setena convocatòria del Programa de pràctiques “Passa l’estiu al Parc”

By 3 de març de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 03.03.2008

Setena convocatòria del Programa de pràctiques “Passa l’estiu al Parc”

Del 3 de març a l'11 d'abril es podran cursar les sol·licituds per participar al programa de pràctiques «Passa l'estiu al Parc», que està dirigit a estudiants universitaris de segon cicle. L'objectiu d'aquesta iniciativa que organitza el Parc Científic de Barcelona és apropar el món de la recerca a estudiants de qualsevol universitat a través de la seva participació en projectes que s'estan duent a terme en grups, centres de recerca i empreses ubicades al PCB.

Les pràctiques del programa “Passa l’estiu al Parc” es podran realitzar en grups que centren la seva activitat tant en els àmbits de la biomedicina, la biotecnologia o la química, com en àrees relacionades amb les ciències socials i humanes. El període de pràctiques serà de dos o tres mesos, a desenvolupar entre juliol i setembre, al termini del qual els estudiants rebran un certificat acreditatiu del PCB.

Aquest any els estudiants seleccionats rebran una beca de 150 euros mensuals. El PCB atorgarà un suplement de 500 euros/mes als 10 sol·licitants que presentin un expedient millor.

Aquest és el setè any consecutiu que el Parc Científic de Barcelona ofereix l’activitat. En les edicions anteriors han participat 153 estudiants d’un total de 413 sol·licituds rebudes. Segons les enquestes de valoració del programa, tant els estudiants com els tutors que n’han format part es mostren satisfets d’aquesta col·laboració, un fet que es confirma per la vinculació que els estudiants mantenen amb el grup de recerca amb què han treballat un cop finalitzat el període de pràctiques (més d’un 30% en l’última edició).

Per a més informació, i per cursar la vostra sol·licitud, consulteu la web de .