Se celebra la III World Conference of Spatial Econometrics, organitzada per AQR-IREA

By 7 de juliol de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 07.07.2009

Del 8 al 10 de juliol tindrà lloc a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB) la III Conferència Mundial de l'Associació d'Econometria Espacial, organitzada per el Grup de Recerca d'Anàlisi Quantitativa Regional (AQR) de l'Institut de Recerca en Economía Aplicada (IREA) vinculat al Parc Científic Barcelona. La inauguració de la conferència –que es durà a term el dia 9 a les 9 h a l'Aula Magna de la Facultat– serà a càrrec de la degana Elisenda Paluzie; del conseller d'Economia i Finances de la Generalitat Antoni Castells; Giuseppe Arbia, president de l'Associació d'Econometria Espacial, i del catedràtic de la UB, Jordi Suriñach, membre d'AQR-IREA i president de comitè local de l'Associació d'Econometria Espacial.