Presentació de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària als “Matins de la Innovació”

By 24 de març de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 24.03.2006

El proper dimarts 28 de març es presentarà l' (INSA·UB) en el marc de la jornada "Matins de la Innovació" dedicat a com la recerca en nutrició i salut dóna suport al sector agroalimentari. L'acte, que tindrà lloc a la Casa Llotja de Mar (Pg. d'Isabel II, 1, Barcelona), comptarà amb la intervenció del director de l'INSA·UB i professor del Departament de Fisiologia de la UB Miquel Moretó que exposarà l'oferta tecnològica i de serveis d'aquesta entitat.

Promogut per grups de recerca que pertanyen a les facultats de Farmàcia, Biologia, Química i Geografia i Història i a centres adscrits i hospitals vinculats a la Universitat de Barcelona, l’INSA neix amb l’objectiu de fer front les demandes i les necessitats de la societat actual en recerca, formació i prestació de serveis als sectors relacionats de la indústria agroalimentària. D’aquesta manera, potenciarà la recerca de qualitat, fomentarà el desenvolupament de projectes conjunts amb empreses i assessorarà sobre aspectes de nutrició, qualitat i seguretat alimentària.

La jornada dels “Matins de la Innovació” inclourà també la presentació d’un exemple de col·laboració en el desenvolupament de producte i de transferència de tecnologia amb empreses del sector de sector agroalimentari. En aquest sentit, hi intervindrà el director europeu d’R+D+I de l’empresa American Protein Corporation-Europe Javier Polo amb la ponència “Mecanisme d’acció dels suplements de proteïnes sobre les funcions intestinals”.

Aquestes sessions estan organitzades per la Cambra de Comerç, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i el CIDEM.