Sense categoria

By 28 de gener de 2013novembre 16th, 2020No Comments
 28.01.2013

Nou Pla Estratègic 2013-2017 del Parc Científic de Barcelona

El Patronat de la Fundació Parc Científic de Barcelona (PCB) en la seva reunió de 20 de desembre de 2012, ha aprovat un nou Pla Estratègic 2013-2017 del PCB que permetrà millorar la seva gestió i atreure a les seves instal·lacions noves entitats.

El Parc Científic de Barcelona és un dels pols de recerca, tecnologia, innovació i empresa més importants del sud d’Europa, i gestiona els espais de la Universitat de Barcelona (UB) que ofereixen serveis de qualitat als seus clients i usuaris per facilitar la transferència de coneixement entre l’entorn universitari i de recerca i el món empresarial.

En els propers anys, el PCB treballarà per consolidar-se com un espai de referència en transferència de coneixement entre la recerca i l’empresa –especialment al sector biotecnològic a l’àmbit nacional i internacional– desenvolupant el seu model de negoci basat en la prestació de serveis d’elevat valor afegit, assolint uns nous models de gestió més operatius, eficaços, eficients i innovadors.