Nou impuls per consolidar el Portal del Coneixement

By 23 de juliol de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 23.07.2008

Nou impuls per consolidar el Portal del Coneixement

L'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, el rector en funcions de la UB, Josep Samitier, i el rector de la UPC, Antoni Giró, han signat aquesta setmana l'acord que dóna impuls a la urbanització de la zona sud del , constituït pels campus de Diagonal Nord i de Diagonal Sud d'ambdues universitats.

En aquesta àrea s’ubica el Parc Científic de Barcelona, una peça clau en la transferència de coneixement entre les universitats i la societat, que contribueix a la dinamització de l’activitat econòmica de la ciutat, ja que a més d’impulsar la recerca d’excel·lència, promou la innovació i fomenta la creació i el desenvolupament de noves empreses de base tecnològica.

L’acte ha tingut lloc als Pavellons Gaudí i s’inscriu en el procés de consolidació d’aquesta zona, ara com ara, el pol de coneixement més actiu del sud d’Europa. Els rectors Samitier i Giró han remarcat en el decurs dels respectius parlaments la importància d’aquest acord, amb què es podran resoldre les necessitats d’arranjament d’aquesta àmplia zona de la ciutat que, des de fa dècades, aglutina iniciatives rellevants per al progrés de la societat i per a la projecció internacional de la Barcelona.