Alfons Nonell-Canals, CEO i fundador de Mind the Byte (Foto: Parc Científic de Barcelona).
 27.04.2018

Mind the Byte obre una nova oficina a Toronto

La companyia Mind the Byte, ubicada al Parc Científic de Barcelona i pionera en el desenvolupament de tecnologies basades en intel·ligència artificial, cloud i big data per al disseny computacional de fàrmacs, ha anunciat la incorporació d'una filial, Mind the Byte Ltd, i l'obertura d'una nova oficina a Toronto. La nova ubicació, al cor del hub tecnològic de la ciutat, està situada al clúster biotecnològic més gran del Canadà.

Aquesta nova oficina subsidiària s’emmarca dins pla de negoci de Mind the Byte per al creixement i internacionalització de la companyia. El 2015 va obrir la seva primera filial europea al Copenhaguen Bio Science Park (Dinamarca) i el 2016 va desembarcar al mercat japonès en associació amb diverses empreses nipones, on preveu facturar 1,2 M € el 2020. Gràcies a l’adquisició de la companyia Intelligent Pharma a principis d’any, Mind the Byte és ja present al Canadà amb una oficina a Calgary (Alberta).

“Fins ara, la nostra experiència a Canadà ha estat molt positiva. Hem començat a fer negocis amb alguns clients. Amb l’obertura de l’empresa subsidiària i la nova oficina, planegem augmentar la nostra presència en el sector biofarmacèutic canadenc i expandir encara més el nostre negoci a l’àrea. El Canadà és, a més, una excel·lent porta d’accés al mercat nord-americà”, explica Alfons Nonell-Canals, CEO i fundador de la companyia.

El Dr. Nonell-Canals va participar aquest mes en una missió empresarial a Toronto –organitzada per ACCIÓ en col·laboració amb el consolat canadenc a Barcelona, ​​Biocat i el Canadian ToHealth cluster– per trobar nous clients, socis i inversors en un dels ecosistemes més avançats del món. La missió empresarial va coincidir amb la Toronto Health Innovation Week (THIW) que va oferir més de 30 activitats i va atreure a 3.500 participants per debatre el futur de la tecnologia en el sector de la salut. En el marc de l’esdeveniment, Nonell-Canals va presentar Mind the Byte en la conferència Building Bridges Canada-Catalonia in healthcare.

Amb més de 30.000 investigadors, 17 facultats de medicina i 100 hospitals universitaris i instituts d’investigació, Canadà està considerat com un dels països que compten amb un ecosistema més desenvolupat en l’àmbit de les ciències de la vida. De fet, les 10 empreses farmacèutiques més grans del món operen en aquest mercat.

► Notícia relacionada [+info]