04.10.2018

“Menú solidari per l’esclerosi múltiple” al Parc Científic de Barcelona

A partir del segon dijous d’octubre 2018, els restaurant Fifteen i la Cafeteria del Parc Científic de Barcelona (PCB) oferiran el “Menú Solidari per l’Esclerosi Múltiple”, per recaptar fons per a la investigació d’aquesta malaltia neurològica, que afecta 8.500 persones a Catalunya i 48.000 a Espanya.

Durant un any, Universitas donarà a Fundació GAEM el 5% del recaptat el segon dijous de cada mes amb la venda dels menús per ajudar a trobar una curació per a l’esclerosi múltiple. La suma dels fons recaptats els dotze dijous es destinarà íntegrament a accelerar els projectes de recerca impulsats des del programa Acceleradora GAEM.

Actualment, l’Acceleradora GAEM impulsa quatre projectes de recerca biomèdica, dos dels quals són tractaments que es troben en fase clínica de desenvolupament i un a fase preclínica. El quart es basa en l’ús de noves tecnologies de tractament de la imatge per a millorar el diagnòstic precoç i accelerar el descobriment de noves teràpies.

Universitas és una companyia d’origen familiar amb una sòlida experiència en restauració i un ferm compromís social. Els restaurants que regenta són presents principalment a l’entorn universitari i de parcs empresarials de Barcelona, ​​i es caracteritzen per oferir espais versàtils, accessibles i agradables en els quals gaudir de forma distesa de la gastronomia.