L’IRB Barcelona té la seva seu al Parc Científic de Barcelona (Foto: Marta Pérez).
 10.08.2015

L’IRB Barcelona firma un acord de col·laboració amb la Universitat de Trento

Conscients del valor dels intercanvis educacionals, culturals i científics, Joan Guinovart, director de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), amb seu al Parc Científic de Barcelona, i Alessandro Quattrone, director del Center for Integrative Biology de la Universitat de Trento (Itàlia), han signat un conveni de col·laboració per fomentar l’intercanvi d’estudiants de doctorat i la col·laboració científica entre ambdues institucions.

L’acord, signat a finals de juliol, busca incrementar el contacte entre els laboratoris d’ambdues institucions a través dels estudiants de doctorat, facilitar la inscripció a seminaris, tallers i cursos d’interès per a ambdós col·lectius i fomentar la col·laboració científica atès els interessos mutus entre ambdós centres de recerca.

El nou programa s’afegeix als acords internacionals que l’IRB Barcelona ja ha establert amb el RIKEN Center for Developmental Biology (Kobe, Japó), el National Centre for Biological Sciences (NCBS)/Tata Institute of Fundamental Research (Bangalore, Índia), el Nencki Institute of Experimental Biology (Warsaw, Polònia) i el Radboud Institute for Molecular Life Sciences (Nijmegen, Holanda).