L’IBUB organitza una jornada sobre malalties metabòliques

By 16 d'abril de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 16.04.2009

L’IBUB organitza una jornada sobre malalties metabòliques

Demà divendres, 17 d'abril, tindrà lloc la Jornada «Avenços en recerca sobre malalties metabòliques», que organitzen de forma conjunta l'Institut de Biomedicina de la UB (IBUB), ubicat al Parc Científic Barcelona, i la Fundació Sant Joan de Déu. L'acte, que tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Biologia, té com a objectiu difondre l'estat dels coneixements actuals en aquesta àrea, i s'emmarca dins del programa estratègic de col·laboració que impulsen les dues institucions per potenciar la recerca translacional en aquest àmbit.

L’IBUB és un institut propi de la UB creat el setembre del 2006 i dirigit pel professor Francesc Villarroya, del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Biologia. Amb una vocació interdisciplinària i orientació integradora, l’Institut ofereix una nova plataforma de recerca per potenciar l’activitat investigadora en biomedicina i ciències de la vida a la UB. L’Institut està integrat per equips científics d’alt nivell investigador de les facultats de Biologia, Química i Farmàcia de la Universitat de Barcelona, uns grups amb indicadors de producció científica i captació de recursos de primer nivell a l’entorn de la recerca biomèdica a Catalunya i Europa.

Per a més informació