L’IBEC i l’IDIBELL signen un conveni de col·laboració

By 23 de setembre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 23.09.2009

L’IBEC i l’IDIBELL signen un conveni de col·laboració

L'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), amb seu al Parc Científic Barcelona, i l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) han signat un conveni de col·laboració per tal de desenvolupar projectes de recerca conjunts. El conveni s'emmarca dins del projecte Biopol. L'aliança estratègica entre l'IBEC i l'IDIBELL està orientada, prioritàriament, a la realització de projectes conjunts en les àrees de transplantament, bioenginyeria, implants i enginyeria tissular i biocompatibilitat; en la recerca de noves tecnologies d'imatge mèdica; en el desenvolupament de noves tecnologies per al diagnòstic molecular i genètic; en enginyeria biomèdica i bioelectrònica, i en neurociències.