L’IBEC i l’Ajuntament de Sant Feliu uneixen forces per crear una exposició sobre medicina

By 20 de juny de 2014novembre 16th, 2020No Comments
 20.06.2014

L'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols per col·laborar en una nova exposició sobre la història de la salut i de la medicina catalana que portarà per títol "Curar-se en salut". Les dues institucions també treballaran conjuntament per dur a terme tallers educatius relacionats amb la recerca en bioenginyeria i nanomedicina.

La mostra –que s’allotjarà al Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols– compta amb sis grans àmbits temàtics amb un format rigorós, pedagògic i amè. L’IBEC desenvoluparà els continguts expositius de la part final del recorregut que se centra en la recerca actual i el camí cap al futur de la medicina.

“Que haguem estat convidats a exposar com l’IBEC contribueix a la medicina del futur és la confirmació de la rellevant aportació de la bioenginyeria al sector de la salut i de la nostra posició com a líders en aquest àmbit”, afirma David Badia, gerent de l’IBEC. “Aquest tipus d’iniciatives són part de la raó de ser de centres de recerca com l’BEC, ja que ajuden a apropar la ciència a la societat.”

Per a més informació [+]

Imatge: D’esquerra a dreta, Pau Casals, regidor d’Història, Coneixement i Difusió de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols; Joan Alfons Albó, alcalde de la localitat; David Badia, gerent de l’IBEC, i Pilar Jiménez, coordinadora d’Esdeveniments i Divulgació de l’Institut.