Sense categoria

L’entrada principal de l’Edifici Modular es trasllada al carrer Baldiri Reixac, 10

By 22 de febrer de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 22.02.2008

A partir del proper dilluns 3 de març, i coincidint amb la finalització de les obres de remodelació de l'Edifici d'Administració, que entrarà en funcionament a partir d'aquesta mateixa data, l'entrada principal a l'Edifici Modular del PCB, ubicada al carrer Josep Samitier, es trasllada al carrer Baldiri i Reixac 10, i es farà a través de la planta baixa de l'Edifici d'Administració.

Amb aquesta actuació, s’unificaran els serveis de recepció i seguretat oferts a ambdós edificis, amb el doble objectiu de donar una millor atenció als usuaris del PCB i anar integrant els diferents espais i infraestructures del Parc Científic de Barcelona. Coincidint amb aquest fet, es tancarà l’actual entrada de l’Edifici Modular, que únicament es podrà utilitzar com a sortida d’emergència d’aquest edifici.

L’Edifici d’Administració, que ha estat rehabilitat íntegrament, ocupa 4.200 m2. A més d’acollir les oficines i despatxos de la Direcció i les unitats d’administració del PCB, actualment ubicats a la planta baixa, en les dues noves plantes d’aquest edifici s’instal·laran també les direccions i administracions de l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (IRB Barcelona), l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB-CSIC), les empreses biotecnològiques Advancell i Enantia i l’Àrea d’Administració i de Garantia de Qualitat dels Serveis Cientificotècnics de la Universitat de Barcelona.

Així mateix, desenvoluparan íntegrament la seva activitat en aquest nou edifici les empreses Kymos Pharma Services, Meteosim, Intelligent Pharma i Agrasys –dues spin-offs de la nova Bioincubadora PCB-Santander–: i la societat de capital risc Ysios Capital Partners.

La incorporació d’aquestes entitats a l’edifici es durà a terme de forma progressiva a partir de la primera setmana de març.

L’Edifici d’Administració comptarà també amb sis noves sales de reunions i una sala de descans, que serà de lliure accés per a tota la comunitat del Parc i substituirà en un futur proper a la Sala Laval, que passarà a ser un laboratori enguany .