La Universitat de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya presenten el projecte”Barcelona Knowledge Campus”

By 25 de novembre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 25.11.2009

La Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) presenten el Projecte de campus d'excel·lència internacional denominat Barcelona Knowledge Campus (BKC), un pla per esdevenir un motor impulsor de l'activitat científica, social i empresarial de l'entorn territorial de Barcelona, des de la perspectiva de la multiplicació de les capacitats que apleguen les dues institucions. La vocació internacional de les dues universitats i la premissa de propiciar un canvi en el model econòmic que transformi l'entorn són els fonaments de la proposta. La suma de les capacitats de la UB i la UPC en aquest àmbit és el fruit de l'activitat de 314 grups d'investigació, de 6.800 investigadors, de 23 centres científics i tecnològics i de 47 empreses derivades. La presència del Parc Científic Barcelona de la UB, i del Parc d'Investigació i Innovació de la UPC, situa en aquest entorn un focus d'investigadors d'arreu el món.