La UB és la universitat espanyola amb més productivitat científica en química

By 4 de març de 2004novembre 16th, 2020No Comments
 04.03.2004

La UB és la universitat espanyola amb més productivitat científica en química

La UB és la universitat espanyola amb més productivitat científica en articles (2.776) i citacions (23.497) en l'àmbit de la química, tal i com indica el rànquing dels centres de recerca més actius en química al món (1991-2001) de l'Institut for Scientific Information (ISI) de Filadèlfia (Estats Units).

Les dades de productivitat científica i química són part del contingut de l’Essential Science Indicators, i les recull l’article “L’ISI analitza el prestigi de les institucions científiques: el cas de la química” publicat per la Revista de la Societat Catalana de Química (2003), i signat pels investigadors Gregori València i Gemma Arsequell (IIQAB-CSIC) i Montserrat Martínez (CID-CSIC).

A l’informe, l’ISI revisa la producció cientifica de 69.000 centres d’arreu el món amb treballs publicats en química. Ara bé, el llistat definitiu només dóna prioritat a l’1% del total d’institucions més actives (690). De les 690 institucions citades, hi figuren 23 institucions espanyoles, ordenades per criteris de productivitat científica.

Veure notícia completa a .