La Pedrera acull la10a edició de la fira «Recerca en directe»

By 17 d'abril de 2012novembre 16th, 2020No Comments
 17.04.2012

La Pedrera acull la10a edició de la fira «Recerca en directe»

El proper dimarts, 24 d'abril, tindrà lloc a La Pedrera la inauguració de la 10a edició de la fira «Recerca en directe», amb l'objectiu de apropar la recerca a tots els ciutadans, fomentar vocacions científiques entre els joves i contribuir a la millora de la cultura científica de la nostra societat. A l'acte hi participaran Marta Lacambra, directora de la Fundació CatalunyaCaixa; Salvador Maluquer; director general del Parc Científic de Barcelona; i Dídac Ramírez, rector de la Universitat de Barcelona i president de la Fundació Parc Científic de Barcelona.

En el decurs de l’esdeveniment es durà a terme una visita guiada pels estands de la fira, conduïda per Rosina Malagrida, directora tècnica de Difusió de la Ciència del PCB; Mireia Bes, coordinadora de «Recerca en directe»; i Salvador Garcia, director de l’Àrea de Coneixement Educació i Recerca de la Fundació CatalunyaCaixa. Durant la presentació es lliuraran, així mateix, els premis del programa “Recerca a Secundària” adreçats als estudiants que l’any passat van desenvolupar el seu treball de recerca de batxillerat al Parc Científic de Barcelona.

La fira «Recerca en directe» —que organitzen anualment el Parc Científic de Barcelona i la Fundació CatalunyaCaixa— se celebrarà durant el dies 24, 25 i 26 d’abril i mostrarà diversos projectes que es duen a terme a centres i instituts de recerca de Barcelona. Enguany, seran set els grups que traslladaran part del seu laboratori a aquest espai emblemàtic, a fi de interactuar amb els assistents i oferir-los l’oportunitat de fer experiments i resoldre enigmes tot seguint la metodologia científica.