La Fundació Bosch i Gimpera organitza la vuitena edició de la jornada Crea!Empresa

By 12 de novembre de 2013novembre 16th, 2020No Comments
La jornada tindrà lloc a la sala Fèlix Serratosa del Parc Científic de Barcelona.
 12.11.2013

Avui 12 de novembre, a la sala Fèlix Serratosa del Parc Científic de Barcelona, es durà a terme la vuitena edició de Crea!Empresa. L'objectiu de la jornada –organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera (FBG)– és donar a conèixer a investigadors i professors com transferir la seva recerca mitjançant la creació d'una empresa de base tecnològica i, alhora, crear un espai de trobada on emprenedors d'èxit puguin compartir les seves experiències amb futurs emprenedors i que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives.

Aquesta edició comptarà amb la participació de tres emprenedors de la Universitat de Barcelona (UB) que han creat la seva pròpia empresa al si del Parc Científic de Barcelona: Pilar Barceló, directora general d’Agrasys; Jordi Carrera, director general de STAT-Diagnostica; i Marco Pugliese, director general de Neurotec Pharma. A la jornada també hi intervindrà Ángel Dieguez, director general d’Endoasic Technologies, una nova spin-off de la UB.

Moderats per Frederic Horta, consultor de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, els ponents aportaran les seves experiències i parlaran d’aspectes clau a l’hora de crear una empresa com ara la propietat industrial, el finançament o la gestió de recursos humans. A la trobada també intervindrà Jose Conde, consultor de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, que explicarà als assistents quines eines tecnològiques existeixen a l’abast de l’emprenedor/a.

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) centra la seva activitat en la promoció i la gestió de la transferència de coneixement i tecnologia que es genera en el conjunt de la Universitat de Barcelona (UB). El seu objectiu és aconseguir que les capacitats cientificotècniques i els resultats de la recerca generats a la UB arribin al mercat i contribuir així al progrés econòmic i social a través de la innovació.