La Fundació Bosch i Gimpera assisteix “Visita Tech” del Southern European Cluster in Photonics and Optics

By 29 de novembre de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 29.11.2010

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) –amb seu al Parc Científic Barcelona– assisteix a la jornada "Visita Tech", visita organitzada pel Southern European Cluster in Photonics and Optics (SECPhO) que té com a objectiu satisfer la demanda tecnològica en el sector empresarial. En aquesta jornada investigadors de la UB pertanyents a l'Institut de Nanociència i Nanotecnologia (IN2UB) presentaran les seves tecnologies. L'acte tindrà lloc el proper dijous 2 de desembre a la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona (UB). SECPhO és una iniciativa pel sector de l'òptica i de la fotònica, que busca convertir-se en un lloc de trobada entre les empreses, universitats i centres tecnològics. L'Àrea de Valorització i Llicències de l'FBG estarà present en aquesta jornada per participar en aquesta trobada amb empreses d'aquests dos sectors.