La FBG convidada a la jornada “El paper emprenedor de les Universitats”

By 7 de setembre de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 07.09.2011

La FBG convidada a la jornada “El paper emprenedor de les Universitats”

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG), amb seu al Parc Científic Barcelona, participa en la nova jornada "El paper emprenedor de les Universitats", a través de la qual es vol promoure l'esperit emprenedor dins la comunitat universitària. Aquesta jornada, que tindrà lloc el proper 8 de setembre a la Universitat de Deusto, ha estat organitzLa FBG convidada a participar a la jornada "El paper emprenedor de les Universitats"ada per Orketra – Institut basc de competitivitat.

Professionals especialitzats en emprenedoria – entre ells Sara Secall, directora de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG – parlaran sobre el paper que juguen les universitats alhora de transferir el coneixement i la innovació a través de l’emprenedoria. A més a més hi haurà una taula rodona, on els ponents discutiran sobre el funcionament de l’emprenedoria acadèmica en diferents contextos com Europa i Estats Units.