La descentralització de les polítiques socials centra el 3er Simposi de Federalisme Fiscal de l’IEB

By 25 d'octubre de 2004novembre 16th, 2020No Comments
 25.10.2004

El proper dijous 28 d'octubre, l'Auditori del Parc Científic de Barcelona (PCB) acollirà el que tractarà sobre la descentralització de les polítiques socials davant els reptes de l'estat del benestar. La jornada, organitzada per l'Institut d'Economia de Barcelona ( ) de la Universitat de Barcelona vinculat al PCB, pretén identificar els principals arguments a favor i en contra de la descentralització de les polítiques socials i analitzar l'experiència de diferents casos amb l'objectiu d'obtenir pautes per al cas espanyol.

La sessió inaugural del simposi anirà a càrrec del conseller d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya Antoni Castells. Després, diferents experts del món acadèmic i administratiu abordaran qüestions més concretes de la descentralització de polítiques en els àmbits de l’educació, la sanitat, la família, l’habitatge, la lluita contra la pobresa, les pensions i l’ocupació. Hi intervindrà també la consellera de Sanitat Marina Geli, que parlarà dels reptes de la sanitat a Catalunya, i el director de l’Instituto de Estudios Fiscales del Ministerio de Economía y Hacienda Jesús Ruiz-Huerta, que clourà la jornada amb les conclusions i les propostes que es puguin aplicar al nostre país.

Per a més informació, contacteu amb .