Jornada sobre ajuts a l’R+D+i: avantatges financeres per a la contractació de doctors i tecnòlegs

By 18 d'abril de 2005novembre 16th, 2020No Comments
 18.04.2005

El proper dijous 21 d'abril tindrà lloc a l'Auditori Antoni Caparrós del PCB (c/Baldiri Reixac, 4-6) un jornada en què es donarà a conèixer la convocatòria d'enguany del programa Torres Quevedo del Ministerio de Educación y Ciencia, que presenta com a novetat el finançament per a la incorporació de doctors i tecnòlegs a empreses, associacions empresarials i centres tecnològics en projectes d'R+D i estudis de viabilitat previs.

Organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera de la Universitat de Barcelona i el Centre de Transferència de Tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya, junt amb la Red de Fundaciones Universidad-Empresa, la jornada inclourà també una exposició dels ajuts de la Generalitat de Catalunya per multiplicar la inversió en R+D+i així com una intervenció sobre les experiències empresarials de projectes en cooperació amb la universitat.

Per a més informació i inscripcions, consulteu la pàgina web de la .