21.11.2017

IQS i ilS creen un nou programa especialitzat en el sector farma, biotec i medtech

La consultora Insights in Life Science (ilS), amb seu al Parc Científic de Barcelona, i l'IQS Executive Education  han decidit unir esforços per dissenyar una innovadora proposta formativa que combina l'adquisició de coneixements amb el desenvolupament de les competències bàsiques que demanen les empreses de l'àmbit de les ciències de la vida: el Postgraduate Program in Biotech and Pharmaceutical Industry

Els continguts curriculars, eminentment pràctics, són impartits per destacats professionals del sector i capaciten els estudiants per desenvolupar funcions de gestió afavorint la seva incorporació immediata en companyies de l’àmbit farma, biotec i medtech.

El nou programa, de 18 crèdits, combina l’adquisició de coneixements claus de gestió aplicada a l’àmbit de les ciències de la salut, amb el desenvolupament d’habilitats de lideratge a través d’una metodologia basada en casos pràctics, ponències i treballs en grup.

Està dissenyat per a estudiants que desitgen desenvolupar el seu potencial professional en companyies del sector biotecnològic, farmacèutic, o de tecnologia sanitària en base a la demanda per part d’aquestes empreses de professionals altament qualificats.

La durada del Postgraduate Program in Biotech and Pharmaceutical Industry, impartit 100% en anglès, és de quatre mesos. El seu inici és el proper 13 de gener de 2018.

►Més información sobre el programa al següent enllaç [+info]