Els guardons es van lliurar dimarts passat 14 de maig al CaixaForum Madrid en el marc de la jornada ‘DayOne Innovation Summit’ (Foto: CaixaBank).
 21.05.2019

GlyCardial Diagnostics guanya el Premi EmprenedorXXI 2019 en la categoria ‘Health Tech’

GlyCardial Diagnostics ha guanyat el Premi EmprenedorXXI en la categoria 'Health Tech', un dels sis guardons atorgats en aquesta dotzena edició per reconèixer aquelles empreses d'Espanya i Portugal amb un major potencial de creixement en diversos sectors vinculats a les noves tendències d'innovació. Els premiats han estat seleccionats entre 961 empreses d'Espanya i Portugal. La biotecnològica, amb seu al Parc Científic de Barcelona, afegeix aquest guardó al Premi EmprenedorXXI a Catalunya que va rebre el passat 9 de maig.

GlyCardial Diagnostics, creada l’any 2017, és una spin-off de l’Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (IR-HSCSP) i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) impulsada per la doctora en Biologia Judit Cubedo. La biotecnològica està desenvolupant un dispositiu de diagnòstic in vitro (IVD) per a la detecció precoç de la isquèmia cardíaca i la predicció de l’evolució dels pacients després de patir un esdeveniment isquèmic.

Els sis guardonats en aquesta edició 2019 dels Premis EmprenedorXXI han aconseguit 25.000 euros i i mentoring especialitzat per part de responsables de les àrees de negoci de CaixaBank que donen suport aquests premis en les seves respectives categories. A més també podran gaudir d’un programa internacional d’acompanyament en Silicon Valley, organitzat per Esade en col·laboració amb la Singularity University, o un curs internacional de creixement empresarial, Ignite Fast Track, de la Universitat de Cambridge (Regne Unit).

Els Premis EmprenedorXXI Sectorial es van lliurar el passat dimarts al CaixaForum Madrid en el marc de la jornada d’innovació, tecnologia i emprenedoria ‘DayOne Innovation Summit’, un nou programa creat per CaixaBank DayOne, que va aplegar els principals players de l’ecosistema emprenedor, tecnològic i inversor en diverses sessions en tota Espanya.

A l’acte, Juan Antonio Alcaraz, director general de CaixaBank, va destacar la funció d’aquests guardons: “A través dels Premis EmprenedorXXI reconeixem la tasca dels emprenedors que ajuden a millorar el nostre ecosistema empresarial. Volem premiar iniciatives rellevants d’innovació, que ajuden a crear riquesa“.

Els Premis EmprenedorXXI estan impulsats per CaixaBank –a través de DayOne, la seva divisió especialitzada per a empreses de tecnologia, innovació i els seus inversors– i co-atorgats pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través d’Enisa. En aquesta dotzena edició, en què van participar un total de 961 empreses d’Espanya i Portugal, es van lliurar 19 guardons territorials als projectes emprenedors de major impacte a la seva àrea geogràfica de procedència: 17 a Espanya i dos a Portugal, i es van premiar, posteriorment a escala nacional, a les companyies amb major potencial de creixement als següents sectors: Agro Tech, Health Tech, Commerce Tech, Fi&Insur Tech, Tourism Tech i Impact Tech.

Notícia relacionada [+]