06.09.2018

Festa del 20è aniversari del Parc Científic de Barcelona

El Parc Científic de Barcelona (PCB) celebrarà, en motiu del seu 20è aniversari, una festa per als més de 2.700 professionals que integren la comunitat del Parc. Amb aquest esdeveniment el PCB dóna el tret de sortida a les activitats programades per commemorar les seves primeres dues dècades de vida.

La celebració tindrà lloc el dia 20 de setembre a les 18h a la terrassa del Restaurant Fifteen i comptarà amb l’actuació musical del grup The Tutsies.

L’organització de l’esdeveniment ha estat possible gràcies a l’esponsorització d’Enantia, Esteve, Grupo Ordesa, l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB – CSIC) i Qiagen; el suport de Bellavista, els Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCITUB), l’Institut Empresarial de Biotecnologia (IEB), Ferrer, Iproteos i ProteoDesign, i la col·laboració d’Estrella Damm, Ferrovial Servicios i Suez.

Per a més informació i inscripcions [+]

Web del 20è Aniversari del PCB [+]