Ezequiel Baró de l’IEB dirigeix un estudi sobre la nova indústria a Catalunya

By 6 de març de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 06.03.2009

Ezequiel Baró de l’IEB dirigeix un estudi sobre la nova indústria a Catalunya

El proppassat dilluns 2 de març es va presentar a la Casa Llotja de Mar de Barcelona –en un acte presidit pel conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet– l'estudi "", dirigit per Ezequiel Baró, professor d'Economia Aplicada a la Universitat de Barcelona i membre de l'Institut d'Economia de Barcelona (), ubicat al Parc Científic de Barcelona (PCB).

L’ objectiu d’aquesta publicació – el número 26 de la col·lecció que edita el Departament d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat– és analitzar el sector integrat indústria més serveis a la producció, també anomenat com “nova indústria”. Amb aquesta aportació es cobreix un buit en la recerca econòmica aplicada a Catalunya i es pretén iniciar una nova concepció del sector industrial més moderna i ajustada a la realitat, en línia amb el que proposa la Comissió de la Unió Europea.